Här har det ekat tomt sen augusti. Men som vanligt så kom livet emellan och när det är som mörkast har man ingen lust att prata om det och sen har det bara runnit ut i sanden. Nu är det på bättringsväg och jags ka göra ett försök igen. Håller på att plannerar bröllop för fullt så de bör bli några såna inlägg. Sen ska jag bli moster vilken dag som hellst vilket är väldigt spännande. 
 
Just nu är jag inne på andra veckan med förkylningen från helvete. Har haft sån hosta så jag har knappt få sova. efter ett läkarbesök så fick jag lite "riktig" host medicin och börjar nu känna mig lite mer som en människa efter några bra nätter. Kaos på jobbet också och då känner man sig väldigt skyldig när man är hemma och börjar känna sig bättre. Men med tanke på färgen på det jag får upp när jag hostar så är neo antagligen inte det bästa stället att vara på just nu. Sen ska jga få åka på kurs i uppsala på måndag och vill verkligen vara i form tills dess. Så ajg bäddar ner mig i två dagar till. Sen är de slut på "vilan" (som om man någonsin får vila med tre barn hemma?)
 
Hoppas bara att blogg appen ska börja fungera så kommer de mer täta uppdateringar.

Kommentera

Publiceras ej