På lördagen vaknade vi utvilade och redo för dagen. Först hotellfrukost och sen mer nerver. Hatar verkligen att vara den som inte vet. Jag vill hålla i plannerna och veta exakt vad som kommer hända. Men de fick jag så klart inte. Hadr fått en paklista där bla cyklop och 50 enkoronor stod med. När vi skulle gå ut så blev jag tillsagd att ta med dessa attiraljer. Jag hade hoppats att dom inte skulle bli använda men jag tog med mig dem och vi gick. Slutdestinationen var centralstation i uppsala och där finns en stor fontän. Självklart stanna vi framför denna och uppdrg ett var att dyka efter enkronor. Fanns inte en chans i världen att jag dyker i nå fontäner så jag protestera högljut. Tack och lov så var allt ett skämt. När vi stod där kom en instruktör emot oss och vi skulle ut på stadsjakt. På två timmar skulle vi hitta 5 olika platser och där olika nummer som skulle leda oss till slutmålet. Riktigt roligt var det. På en av platserna skulle dn av oss klättra upp i ett träd med hjälp av rep och en sele. Gissa vem som var den lyckliga? 

Efter stadsjakten var det omgruppering på hotellrummet och badkläder packades ner sen bar det av till ett utomhusbad i uppsala. Helt underbart att få bada efter två svettiga timmar på stan. Sen vart det picknick och mys. Helt perfekt! Sen var det middag på hotellets restaurang och sen utgång. Blev ganska många drinkar men inte alls för mycket och jag hade så kul. Hade fått en bok som skulle fyllas med äktenskapsråd och efter ett par drinkar var de inte lika svårt att be om råd. Lyckades även träffa på två föredetta hoforsbor. Världen är bra liten. :) var hemma efter 3 nån gpng och somna fort, tyvärr mådde jag som jag förtjänna dagen efter och hotellfrukosten var bortkastad på mig. Lite juice och yoghurt gick ner. Som tur var släpte de efter ett par extra timmar i sängen. 

sen bar det av hemåt och jag ska ärligt säga att jag saknade mina små. Men jag hade en underbar helg. Skulle lätt göra om den en gång i månaden. :)

Men nu gäller det att blicka framåt mot bröllopet. <3

(Fler bilder finns på instagram #evismöhippa)

Kommentera

Publiceras ej