I helgen var de äntligen dax för min hippa. Som jag har längtat och våndas. Visste att de skulle bli i helgen eftersom jag lägger schema själv och fick order om att lägga ledigt den här helgen. Men nå mer visste jag inte. Fick ett brev på posten med en packlista och avrese tid. Så kl 12.30 i fredags stod jag redo och väntade nervöst på min skjus. När skjusen sen var sen blev jag ännu mer nervös men tillslut så körde limon upp (också kallad janinas volvo) ut kom janina och camilla med bubbel och choklad, sen bar det av. Jag var helt säker på att helgen skulle tillbringas i stockholm och blev väldigt förvånad när vi svängde in till uppsala. Ännu mer förvånad när vi svängde in på parkeringshuset under clariton hotell. Och uppe vid receptionen stod jenny och eva och väntade på oss med mrs Bambrick skylt. :) sen bar det av till överstavåningen och skybar/penthous som var vår hela helgen. Där var det uppdukat med massor av godsaker och godiebags. Sen fick jag presenter där presenten skulle paras ihop med personen. Stolt kan jag säga att jag fixade alla. Kvällen avslutades på en mysig italiensk restaurang. Sen blev det sängen för att vara utvilad för dag två....

Kommentera

Publiceras ej